Yozgat Ticaret Borsası 2026 yılı
hedefleri doğrultusunda üyeleri ile toplantılarını gerçekleştirmeye başladı.
İlk toplantı 16.01.2026 tarihinde Şefaatli ilçemizde gerçekleşti. İlçe
kaymakamımız Mehmet Burak Eski, Belediye Başkanımız Zeki Bozkurt teşrif
ettikleri toplantımıza, Yozgat TSO Yönetim Kurulu Başkanı Taylan Alakoç,
Şefaatli TSO Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ulusoy, yönetim kurulu başkanımız,
meclis başkanımız ve çok sayılı üyemiz katıldı. Toplantının eğitim kısmında
Şefaatli MYO Öğretim Görevlisi Mertcan Arıtürk katılımcılara çevre ve
sürdürülebilirlik ile yeşil dönüşüm konusunda bilgilendirme yaptı. Toplantıda,
güncel konulara ilişkin genel değerlendirmelerde bulunularak katılımcıların
görüşleri alındı. 2026 yılı için borsamızdan beklentileri tartışıldı.
İlçemizdeki tarım ve hayvancılığa dair genel değerlendirmeler yapıldı. Toplantının
ardından, üyelerimizin talep ve daveti doğrultusunda geleneksel arabaşı
programı düzenlendi. Samimi bir ortamda gerçekleşen programda, birlik ve
beraberlik duygusu ön plana çıktı. Yönetim Kurulu Başkanımız katkı ve
katılımlarından dolayı teşekkürlerini iletti.